Търговски умения
„Никой не обича да му се продава, но всички обичат да купуват.”
Ърл Тейлър, търговец
Курсът по търговски умения е сертифициран и включва теоретична и практическа част.
Теоретичната част е свързана с философията за предназначението на продуктите като стоки и услуги и за клиентите като купувачи.
Двата основни модула са:
1. От идеята за продукта до реализирането му на пазара
2. Практически тренинг за преговори с клиенти, продажби и консултации
Темите в теоретичната част включват:
1. Философия на продажбите – осъзнати и неосъзнати потребности на потребителя, потенциална стойност на потребителите
2. Комуникация с клиента с цел установяване на неговите потребности и консултирането му – умения за задаване на въпроси
3. Умения за презентиране ползите на продуктите
4. Представяне на цената на продукта
5. Справяне с възражения на клиента и рекламация на продукта
Практически тренинг:
1. Комуникативни умения при разговор по телефона – тон на гласа, реч
2. Комуникативни умения при посрещане на клиент и разговор с него
3. Презентиране на продукти и услуги по избор
Обучението завършва с изпит по теоретичната част и практически изпит по съответните направления на продажба на продукт.
За информация позвънете на посочените телефони в регионални офиси, пишете на посочения имейл или се възползвайте от възможността на чата.